Tijd voor iets leuks - Reisverslag uit Malabo, Equatoriaal Guinea van heej - WaarBenJij.nu Tijd voor iets leuks - Reisverslag uit Malabo, Equatoriaal Guinea van heej - WaarBenJij.nu

Tijd voor iets leuks

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2006 | Equatoriaal Guinea, Malabo

Hallo lieve mensen,

de sneeuw smelt, de zon begint al wat vaker te schijnen en over twee weken wordt er een uur uit ons leven gestolen en is het alweer lente: genoeg reden dus om iets leuks te gaan doen :D.
het idee is om in April 1 dagje iets te gaan doen met z'n allen. We kunnen dus weer met z'n allen een pretpark binnenvallen, maar iets anders kan natuurlijk ook, alle ideeen zijn welkom.
Laat dus even weten of je zin hebt in iets leuks en laat je creatieve brein even werken....((ideaal studieontwijkendgedrag ;-).

TOt snel!

kus
Eefje

  • 07 Maart 2006 - 21:00

    Ramon:

    Jaah! Ik ben in voor alles. Ben dan met de scriptie klaar dus dat moet op gepaste wijze gevierd worden :-). Leuk berichtje trouwens Eef!

  • 08 Maart 2006 - 21:00

    Kim:

    Kunnen we niet een weekje later gaan? Ik zit namelijk met tentamens dan. Wel een goed idee!
    Kus!

  • 08 Maart 2006 - 22:53

    Eefje:

    Lieve dyslectische mensjes: er staat: om in April 1 dagje iets te gaan doen, NIET: om op 1 April iets te gaan doen. Dus we hebben het over de heeele maand April. ZO :D.

  • 11 Maart 2006 - 19:09

    Jop:

    Wordt dat door de week of in het weekend??

  • 12 Maart 2006 - 14:49

    Eefje:

    Ik denk doordeweek, want de meeste mensjes hebben week ov's, en dan is het ook het minst druk in bijv. een pretpark :)

  • 24 Maart 2006 - 16:29

    Jop:

    In april door de week kan ik niet, ik ga dus niet mee (behalve als het toch in een weekend blijkt te zijn).

  • 27 Maart 2006 - 14:47

    Eefje:

    Maar in een weekend moeten we betalen....:-( Ik stel dus voor: mooie dag in April met veel zon, (18 April ofzo?) en dan naar de Efteling :-)?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Equatoriaal Guinea, Malabo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2006

Party

18 September 2006

leuke mensjes reunie

12 September 2006

Update!!

04 Juni 2006

Koko's eindfeest

28 Maart 2006

Afstudeerfeestje!!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1287
Totaal aantal bezoekers 17301

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: