Koko's eindfeest - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van heej - WaarBenJij.nu Koko's eindfeest - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van heej - WaarBenJij.nu

Koko's eindfeest

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2006 | Nederland, Maastricht

Heej mensjes!

Het is alweer een tijdje geleden, en ik weet dat iedereen een beetje door het land verspreid zit, maartoch,voor de mensen die zin hebben en/of nog in Maastricht zitten:
Wie heeft er zin om donderdag 15 juni mee te gaan naar het Koko feest in het Mecc? Kaartjes kosten geloof ik 8 euro en Van Dik Hout en Ben Liebrand komen. Wie heeft zin?

Groetjes!

Eefje

  • 06 Juni 2006 - 18:32

    Jop:

    Van Dik Hout is wel erg gaaf, maar ik weet nog niet of ik kan. Die week is de laatste week van mijn co-schap en ik moet vrijdag weer om 6 uur op....nog even afwachten. Ik laat nog wel weten of ik ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2006

Party

18 September 2006

leuke mensjes reunie

12 September 2006

Update!!

04 Juni 2006

Koko's eindfeest

28 Maart 2006

Afstudeerfeestje!!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 17356

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: