Update!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van heej - WaarBenJij.nu Update!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van heej - WaarBenJij.nu

Update!!

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2006 | Nederland, Delft

Heej allemaal!!
Gezien de opkomst bij de laatste activiteit (even tellen....ehm: Kim, Martijn en ik...=3) vind ik dat we toch maar weer even iets moeten gaan ondernemen. Hoeft niet heel snel, maar het zou leuk zijn om nog eens een keertje met z'n allen iets te gaan doen. Er is nu wel wat meer geregel voor nodig, maar dan heb je ook wat natuurlijk. En ik vind dat iedereen maar eens eventjes moet laten weten hoe het ermee gaat, want iedereen zit nu echt helemaal verdeeld over het hele land (wat natuurlijk de mogelijkheid biedt tot leuke uitstapjes ;-)). Laat dus even allemaal wat van je horen!!
Liefs
Eefje

  • 12 September 2006 - 18:32

    Kim:

    Uhmmm, en wat was die activiteit ook alweer?? Kokofeest? x

  • 12 September 2006 - 20:19

    Loesje:

    Ben nog in Maastricht..studeren enzo, saaai saaaai saaaaiiiiii...

  • 12 September 2006 - 20:47

    Ramon:

    Ik zit in Hilversum! En het gaat goed hier :-)
    Maar lijkt me leuk idee Eef! In de laaste week van september ben ik met vakantie dus dan zal ik verstek moeten laten gaan.

    Kus Ramon

  • 13 September 2006 - 07:19

    Jolien:

    We plannen gewoon nu vast een datum, tegen eind oktober, die moet iedereen dan maar vasthouden!! Een vrijdagavond, laat ik zeggen...27 oktober??!!! Dan heeft iedereen ook nog ruim de tijd om met een prachtig creatief idee om de hoek te komen..;-)

  • 13 September 2006 - 09:11

    Eefje:

    Heej Jolien! Ik heb ook nog even met Ramon gesproken en wij kwamen op het weekend van 14 oktober. We moeten alleen nog even een plek zoeken (opties genoeg!). Maar het weekend van 27 oktober kan ook. Misschien even handig als iedereen even laat weten welk weekend het beste uitkomt? :-D Tot snel!!!

  • 13 September 2006 - 11:17

    Vanes:

    ha die eef!
    uhm ja we hebben een leuk weekend gehad in leiden pas! lekker strand gehangen! ik sta open voor suggesties al ga ik wel in oktober klussen in mijn nieuwe huisje! x

  • 13 September 2006 - 22:36

    Jolien:

    14 oktober is te snel voor mij, aangezien ik de week ervoor verhuis en dat krijg ik denk ik niet geregeld....dus liever wat later, sorry! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2006

Party

18 September 2006

leuke mensjes reunie

12 September 2006

Update!!

04 Juni 2006

Koko's eindfeest

28 Maart 2006

Afstudeerfeestje!!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 17351

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: